Pihenj tudatosan

Pihenj tudatosan

Többen kérdeztétek, hogyan pihenek?
Ezt szeretném megosztani veletek.
Nem minden napom van így, de törekszek arra , hogy így éljek .
Szellemi szint:
– hetente egyszer egy intenzív testedzés
– napi 10 perc pihenés
– naponta egy óra a napon
Lelki szint:
– feltöltő meditáció
– természetben lenni legalább heti fél napot
– a szeretet és a hála érzése pihenteti a lelket.
Add tudtára családodnak, barátaidnak , hogy mennyire szereted öket és miért fontosak neked.
– légy hálás
– ne tv-re aludj el
Fizikai szint:
– végezz testedzést, mozgasd meg izmaidat.
– napi fél óra fekvésre van szüksége az idegrendszerednek a pihenésre, ám ha nem éltetted a tested testmozgással, nem fogod ezt élvezni.
– Napi 8 óraalvás kell a szervezetednek, hogy tudjon regenerálódni.
– igyál sok tiszta folyadékot, szedjél vitamint, és természetesen a táplálkozás fontos
– naponta egy órát kellene a napon tölteni, ha ezt nem tudod megtenni, szedjél d-vitamint
– mivel a szervezet önmagától nehezen tud szerotonint és endorfint előállítani, érdemes olyan ételeket fogyasztani, amik serkentik a boldogság hormonokat.
Állj meg pihennj, hogy egységbe rendeződhess.
Pihenj tudatosan , legyél harmóniában onmagaddal , szeresd amit csinálsz , légy sikeres és boldog ❤️

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.