Rendelés feladásához szükséges információk
A vásárláshoz elengedhetetlen a regisztáció. A regisztrációt követően azonnal vásárolhatsz a szalon webáruházában.
A regisztráció folyamán csak olyan adatot kérünk Tőled, melyek egy esetleges vásárlásnál, a számlázás és szállítás teljesítéséhez feltétlenül szükségesek!
Minden adatot bizalmasan kezelünk, harmadik félnek át nem adjuk!
A regisztráció során, a későbbi zökkenőmentes vásárlás érdekében, kérjük pontosan add meg adataid, elérhetőségeid! A regisztrációval teljes jogú felhasználóvá válsz! Kedvedre rendelhetsz a Dancsó Erika Szalon termékeiből és hozzáférhetsz a kizárólag regisztrált tagjaink által elérhető felületekhez.
A megrendelés több részből áll:
1. Először szükség van a regisztrálásra (a regisztrálás még nem jár semmilyen következménnyel az adataid bizalmasan kezeljük!), valamint az általad kiválasztott termék(ek)hez tartozó kosárba! gomb megnyomására.
2. Ha több terméket szeretnél megrendelni az első kosárba! gomb megnyomása után visszaléphetsz folytatni a vásárlást. Amennyiben törölni szeretnél egy terméket a listából a törlés gombbal megteheted.
3. Amikor az összes általad kiválasztott terméket a virtuális kosaradba tetted, megjelenik egy részletes lista a termék(ek) neve, ára, mennyisége ill. az összesített ára.
4. A folytatást követően a számlainformációban megjelennek az általad regisztrált számlázási adataid, melyet a megrendelés közben is módosíthatsz. Kérjük figyelmesen ellenőrizd adataid helyességét, mert a tévesen megadott adatokért felelősséget nem vállalunk!
5. Ellenőrizd a számla összes adatát! A megjegyzés rovatban üzenhetsz is nekünk. Ha mindent rendben találsz, kattints a megrendelés elküldése gombra.
6. A megrendelés a visszaigazolást követően lép érvénybe! A megrendelés visszaigazolása az általad megadott e-mail címre néhány percen belül megérkezik. Ebben értesítést kapsz a rendelés részleteiről , ezt követően 1-2 munkanapon belül megérkezik a termék.
Garancia:
Eljárás sérült vagy hibás termék esetén:
Kérjük, sérült csomagolású terméket ne vegyél át!
Amennyiben a csomagolás felbontása után derül ki, hogy sérült vagy hibás, cserelehetőséget biztosítunk abban az esetben, ha a hibás termékről szóló értesítés kézhezvételekor van raktáron ugyanolyan termék. Amennyiben nincs, úgy a termék visszaérkezése után a vételárat visszautaljuk neked, vagy erre irányuló külön kérésed alapján az áru értékét levásárolhatod webáruházunkban.
A termékek személyes cseréjére vagy átadására is lehetőséged van, ezzel kapcsolatosan telefonon érdeklődj a kapcsolat menüpontban megadott számon.
Reklamációdra igyekszünk gyorsan, de legkésőbb 3 munkanapon belül reagálni.
Ha a termék bizonyítottan hibás, visszafizetjük a teljes vételárat és a szállítási díjat.